Informacja o dostępności strony internetowej

Szkoła Podstawowa w Bobrowej i Przedszkole w Bobrowej w ramach Zespołu Szkół w Bobrowej zobowiązują się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do: https://wp6.zspbobrowa.pl

Data publikacji strony internetowej: 2023.09.01
Data ostatniej aktualizacji strony internetowej: 2025.03.28

Stan dostępności cyfrowej

  • niektóre elementy strony nie spełniają wymogów odnośnie kontrastów,
  • strona posiada alternatywne wersje kontrastowe,
  • w serwisie występują tabele prezentujące dane bez tytułów i podsumowań, tabele nie spełniają wymogów dostępności,
  • część opublikowanych infografik i zdjęć nie posiada prawidłowego opisu alternatywnego,
  • część opublikowanych materiałów wideo nie posiada transkrypcji.

Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Status ten dotyczy części serwisu związanej ze Szkołą Podstawową w Bobrowej w subdomenie: https://wp6.zspbobrowa.pl – w szczególności układu, wyglądu i nawigacji. Za dostępność cyfrową treści prezentowanych w serwisie odpowiada redaktorzy publikujący treść.

Niedociągnięcia powodujące częściową zgodność z ustawą będą na bieżąco poprawiane.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 2025.03.28
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2025.03.28
  • Deklarację sporządzono na podstawie samooceny, którą przeprowadzili pracownicy podmiotu.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać na adres e-mail sekretariat@zspbobrowa.pl lub telefonicznie 14 681 80 99.
Inne zgłoszenia prosimy przesyłać na adres admin@zyrakow.edu.pl.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
W takim żądaniu prosimy podać:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe,
  • dokładny adres podstrony, na której opublikowano niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis problemu i propozycję, jak go rozwiązać.

Na żądania zapewnienia dostępności odpowiadamy w ciągu 7 dni. Jeżeli w tym czasie nie zapewnimy dostępności strony lub jej elementów, poinformujemy o tym osobę wskazaną w żądaniu. Wskażemy też nowy termin załatwienia sprawy lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do tych treści, w zakresie wskazanym w żądaniu.
Jeżeli w ocenie osoby, która występuje z żądaniem, nasza reakcja, sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny będą niewłaściwe, ma ona prawo złożyć skargę.
Skargi prosimy kierować do Zespołu Obsługi Finansowo – Administracyjnej w Żyrakowie:

  • pisemnie lub w biurze podawczym, – na adres: Zespół Obsługi Finansowo–Administracyjnej w Żyrakowie, 39-204 Żyraków,
  • pocztą elektroniczną – na adres zofa@zyrakow.edu.pl,
  • przez system ePUAP,
  • telefonicznie – na nr 14 6822636.